Poll

inlog probleem

geen idee
1 (100%)
vreemd
0 (0%)

Total Members Voted: 1

Author Topic: inlos probl.  (Read 894 times)

injas95

• Newbie
  • *
    • View Profile
inlos probl.
« on: May 18, 2016, 06:13:56 PM »
hallo, ik denk dat ik een jaartje geleden gestopt was met dit spel en nu wilde ik eens terug erop komen kijken met mijn oude login . maar elke keer als ik de server moet kiezen komt er te staan : incorect user ID terwijl deze op de site wel klopt en kan inloggen iemand een idee ?

Dankje ID

AubreyKY

• Moderator
  • Sr. Member
    • View Profile
Re: inlos probl.
« Reply #1 on: May 19, 2016, 04:40:31 AM »
hallo, ik denk dat ik een jaartje geleden gestopt was met dit spel en nu wilde ik eens terug erop komen kijken met mijn oude login . maar elke keer als ik de server moet kiezen komt er te staan : incorect user ID terwijl deze op de site wel klopt en kan inloggen iemand een idee ?

Dankje ID

Probeer met verschillend accounts in te loggen dat werkt meestal voor mij
Aubrey Sapiki Shekini
Dreams Worth More Than Money

injas95

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: May 19, 2016, 11:01:23 AM »
dankje voor het antwoord , ik had toen 3 accounts/verschillende inlog namen heb ze allemaal getest op de pagina kan ik zo erop inloggen en ecoins kopen enzovoort geen probleem maar als ik dan de client wil openen en inloggen geeft deze telkens wanneer ik 1 van de 2 servers kan kiezen incorent user ID hopelijk kan je me hiermee helpen ... groetjes ID

AubreyKY

• Moderator
  • Sr. Member
    • View Profile
« Reply #3 on: May 19, 2016, 11:43:43 AM »
dankje voor het antwoord , ik had toen 3 accounts/verschillende inlog namen heb ze allemaal getest op de pagina kan ik zo erop inloggen en ecoins kopen enzovoort geen probleem maar als ik dan de client wil openen en inloggen geeft deze telkens wanneer ik 1 van de 2 servers kan kiezen incorent user ID hopelijk kan je me hiermee helpen ... groetjes ID

Probeer uitvoeren als administrator zou mogelijk ook kunnen helpen
Aubrey Sapiki Shekini
Dreams Worth More Than Money