Author Topic: Oplossing ARCHLORD error.  (Read 1337 times)

16bit

• Full Member
  • ⚜⚜⚜BIT.♛.KING⚜⚜⚜
    • View Profile
Oplossing ARCHLORD error.
« on: April 28, 2016, 09:27:50 PM »
1ste probleem

Je moet gewoon de file waar je archlord mee opent toevoegen aan je windows defender en je virus scanner als uitsluiting (extentie), de laatste updates hebben er voor gezorgt dat virusscanners en windows defender etc het spel zien als een treath een vijandig virus (trojan) maar dat is het dus niet. Als je gewoon de map waar Justac archlord zich in bevind en de justac.exe file toevoegd aan je extenties dan is dit normaal al opgelost.

2de probleem

Als je eenmaal kan inloggen krijg je hoogstwaarschijnlijk een user incorect id error .. Dat is geen ramp , log gewoon in op meerdere accounts en deze error verdwijnt. Heb deze kutsituaties ook allemaal moeten doorstaan maar het spel werkt perfect nadat ik deze stappen heb gevolgd , ben er zelf achter moeten komen haha. Je kan (moet niet) het spel altijd laten uitvoeren met ADMINISTRATOR rechten <= en in de compatibiliteit in een (windows xp , windows 7 etc...) laten werken . Heb genoeg mensen die het spel spelen met mij die ook windows 10 hebben en zij spelen het spel even smooth als ik het speel en ik heb windows 7 .

Hier zijn de foto's om het wat makkelijker te maken , zal het ook aanduiden :) . Is een kleiner formaat dan dat ik op mijn pc heb , maar je kan altijd inzoomen. Hoop dat je problemen worden opgelost nu :) . GL Greetings 16bit/Bit16

Hier is een foto.

https://i.imgsafe.org/034e4cd.png

MENSEN DIE HET SPEL HEBBEN GEDOWNLOAD EN METEEN HEBBEN GESTART LEES DIT VOORDAT JE AAN DE ANDERE STAPPEN BEGINT.

Als je windows defender al bestanden van archlord heeft ''verwijdert'' dan zit dat in je QUARANTAINE

DIT KOMT OMDAT JE HET SPEL HEBT GEDOWNLOAD ? GEINSTALLED HEBT EN DIRECT HEBT GEOPENT ZONDER DAT JE DE BESTANDEN EEN UITSLUITING HEBT GEGEVEN

Hier is een foto

https://i.imgsafe.org/e1a77b6.png

JE MOET DE BESTANDEN DIE IN JE QUARANTAINE ZITTEN GEWOONWEG HERSTELLEN.
« Last Edit: April 28, 2016, 09:41:28 PM by 16bit »
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜
 _..RUTHLESS.._
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜
Know thy self ,
know thy enemy.
A thousand battles ,
a thousand victories.
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜
 _..RUTHLESS.._
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜

AubreyKY

• Moderator
  • Sr. Member
    • View Profile
Re: Oplossing ARCHLORD error.
« Reply #1 on: April 29, 2016, 04:11:08 AM »
Mijn complimenten dit zal velen helpen, goed gedaan
Aubrey Sapiki Shekini
Dreams Worth More Than Money

16bit

• Full Member
  • ⚜⚜⚜BIT.♛.KING⚜⚜⚜
    • View Profile
Re: Oplossing ARCHLORD error.
« Reply #2 on: May 07, 2016, 09:18:54 AM »
Hadden mij beter mod gemaakt van wat topics , niet om mezelf te bestoefen , maar ik ben gestopt met het spel omdat niemand het kan oplossen wat er allemaal gebeurt etc.. Schijtspel
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜
 _..RUTHLESS.._
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜
Know thy self ,
know thy enemy.
A thousand battles ,
a thousand victories.
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜
 _..RUTHLESS.._
⚜⚜⚜ ◆♛◆ ⚜⚜⚜